Golfshop

Vi älskar golf & utrustning

Rätt utrustning för är nyckeln till en bättre och roligare golfupplevelse. Låt oss hjälpa dig att hitta just din utrustning. Om det bara gäller en handske eller komplett utrustning så är vi där för dig och hjälper dig att göra de rätta valen. Att vi även är anslutna till Golfstore garanterar det bästa priset.

CUSTOM
Fitting

Vad Gör Vi

Customfitting

Rätt klubbor till varje spelare är en förutsättning för att nå den bästa prestationen. Vår cumtomfitting lämnar inget åt slumpen

Köp ditt golfhäfte här

Om du vill spara pengar så spelar du med golfhäftet som ger dig HALV greenfee på över 1300 banor i Sverige och Europa.

Reparationer

I vår verkstad kan vi utföra de flesta förekommande reparations jobb som greppbyten, skaft byten loft & lie kontroller och justeringar.

Reception

Receptionen sköter våra gäst och medlemskontakter. Receptionen är anläggningens centralpunkt. Och det bästa att inga frågor är fel

Nyheter

I din golfshop finns det som är nytt för säsongen vare sig det gäller kläder, klubbor eller skor. Klicka här för att komma till vår nyhetssida.

Logobollar

Logobollar är ett känsligt kapitel och golfare ett kräset släkte. Väljer du logobollar från oss får du en idealisk representant för ditt eget varumärke - Du är vad du ger.

Demodagar

Varje säsong så arrangerar vi ett antal demodagar då vi tillsammans visar upp, känner och klämmer samt gör utprovningar

GREPP &
REP

Vi fixar dina golfklubbor! I vår verkstad klarar vi de flesta reparationer och justeringar av golfklubbor. Att ta hand och plåstra om golfklubbor gör vi dagligen, och oftast kan vi hjälpa dig medans du väntar. Kanske passa på att träna när vi tar hand om dina klubbor?
Janne Permdal
Kansli - Shop