Hej bästa medlemmar i Hagge GK!

Först så passar vi på att tacka de drygt 150 personer som deltog i årets årsmöte. Vilken otrolig uppslutning och engagemang från alla medlemmar!

Efter ett ovanligt turbulent årsmöte röstade majoriteten av medlemmarna in en ny ordförande i styrelsen. Vilket sedan ledde till att hela sittande styrelse avgick. Som i sin tur ledde till att en ny styrelse valdes.

Vår nya styrelse ser ut som följande:
Jan Björnerud, Ordförande
Rebecca Boström, Vice ordförande
Johan Jansson, Kassör
Lena Johnsson, Sekreterare
Andreas Boström, Ledamot
Johan Halvarsson, Ledamot
Henrik Vidmark, Ledamot

I och med det tackar vi förre ordförande Tomas Yvell samt tidigare sittande styrelse för arbetet de bidragit med för den fortsatta utvecklingen av Hagge Golfklubb!

Vi i den nya styrelsen har redan haft vårt konstituerande möte samt träffat vår klubbchef Peter Bengtsson.

Vi kommer under våren, fram till säsongsöppning, fokusera på planeringen av kommande säsong. Nu väntar ett tufft arbete för oss, men vi är beredda på att göra jobbet. Det ska bli otroligt roligt. Vi vill också påminna om att den dagliga verksamheten fortsätter som vanligt och vi vill uppmana er att vara källkritiska med rykten och information som sprids.

Vi vill också passa på att lyfta att våra kommittéer är en stor och viktig del i klubben. Tillsammans är det vi medlemmar som bygger och gör klubben till det den är och som vi vill ha den. Känner du att du vill hjälpa till och komma in i gemenskapen på klubben så kan du anmäla ditt intresse till någon i styrelsen eller till styrelsen@haggegk.se

Hälsningar,
Styrelsen