I år kommer medlemsfakturorna att skickas ut via e-post i samarbete med företaget Turtle Pay.

I början av nästa vecka (v.5) kommer ni få en fakturalänk att bekräfta med Bank-ID. När detta är gjort kommer en kostnadsfri faktura att skickas till er e-postadress för betalning senast den 29 februari. Nytt för i år är att du kan välja att göra delbetalning i upp till 3 månader om du inte önskar betala hela beloppet direkt.

Årsavgifterna för 2024 hittar ni här (klicka)

För alla er som har valt autogirobetalning, så kommer en faktura att skickas direkt från klubben. Månadsbetalningarna löper därefter på under året som föregående år. Ingen faktura kommer skickas från Turtle Pay till medlemmar som gjort valet att betala via autogiro.

Det kommer även finnas en möjlighet att betala er faktura i receptionen på klubben. Eftersom vi har begränsade öppettider så bör ni kontakta oss i förväg så ni vet att vi finns på plats innan ni åker ut till klubben.

Om ni har frågor om din årsavgift och innehåll på fakturan kan du kontakta Peter Bengtsson, klubbchef på 0240-40 61 19 (växel) eller klubbchef@haggegk.se

Om ni har frågor kring din faktura kan du kontakta Turtle Pay Support som har öppet alla dagar i veckan på tel. 08-806220 eller info@turtle-pay.com.