Boende

Bo på banan

Direkt i anslutning till 18:e greenen med restaurang och klubbhus inom några armslängder ligger våra egna högklassiska stugor.
Stugorna har fyra bäddplatser (2+2), litet kök, egen dusch och toalett samt tv. Här bor du så nära banan du kan komma.

Best Western Grand Hotel Elektra

I centrala Ludvika, cirka 7 kilometer från banan ligger Best Western Grand Hotel Elektra.

Grand Hotel Elektra är Ludvikas största hotell med 4 stjärnor och 103 moderna rum.
Hotellet finns mitt i stan med gångavstånd till affärer, caféer, tåg och bussar.  Vakna upp utvilad på morgonen och njut av en stor frukostbuffé som uppladdning inför en dag på golfbanan.

Ludvika Stadshotel

Ludvika Stadshotell är ett trestjärnigt, familjeägt hotell placerat mitt i centrala Ludvika. Hotellet ägs och drivs sedan september 2019 av Magnus och Sofie Pepulis.

Stadshotellet är stadens äldsta hotell som har funnits sedan slutet av 1800-talet. Det har idag 28 rum av den gamla fina känslan kombinerat med den mer moderna stilen.

På hotellet bor du bekvämt med närhet till butiker, caféer, restauranger samt tåg- och bussförbindelser.

Vi är medlemmar i VISITA och kedjan Your Hotel™ Worldwide.

Hagge GK - En upplevelse du inte glömmer