Boka tid1

Boka din golfupplevelse här

BOKNINGSREGLER

Om du inte anmäler dig i receptionen alternativt ej avbokar i tid, debiteras du som ej medlem full greenfee och som medlem halv greenfee. Upprepas detta kommer du att stängas av för bokning under 14 dagar.

Tider som är 30 minuters tid (09:30, 10:30 osv) är skriftlig bollränna och bokas i receptionen. Avbokning senast två timmar innan starttid, annars utgår ordinarie greenfee. Vi förbehåller oss rätten att flytta fram max en starttid, till fulla fyrbollar.

GREENFEEBILJETTER OCH INTRODUKTIONSKORT

• Greenfeebiljetterna gäller under den tid som är angiven på biljetterna.
  • Introduktionskort från SGF, DGF, PGA, SGA, GAF accepteras en gång per spelare och år och anmälan skall ske senast dagen före spel.
  • Syftet med dessa kort är att ge möjlighet till studiebesök och utbyte av erfarenheter.
    OBS. Introduktions-korten gäller ej som betalning i samband med tävling, företagsgolf eller golfpaket.
  • Godkännande av introduktionskort kan endast göras av Klubbchef, Kanslichef, Banchef, Headpro
  • Rabatter kan ej kombineras.

GOLFBILAR

Bokning av golfbil skall göras i god tid före nyttjandet. Enklast görs detta vid samma tillfälle som bokning av tid i GIT.

Observera att samma regler som för vanlig personbil gäller för golfbilar när det gäller aktsamhet och nykterhet.
Föraren är alltid ansvarig för sitt fordon.

Observera att egna fordon (golfbil, elmoped eller elscooter) endast är tillåtna på Hagge GK med ett särskilt tillstånd, utfärdat av klubbchefen.