Kinexit

KINEXIT för dig

Golf- och rörlighetsträning 60 minuter 1 gång per vecka under  vintern tillsammans med PGA Club Professionals Johan Holmgren. Maximalt 4 elever per träningsgrupp.

I kursen varvar vi individuell teknikträning, puttning och grundläggande rörlighetsträning. Under hösten inleder vi träningsperioden med att definiera ett antal viktiga mätvärden för varje elev i en kombination av svingdata, klubb- och bollhastighet med kroppens fysiska förmåga inom rörlighet och rotation. Dessa värden blir fortlöpande och återkommande mål att utveckla tillsammans under de veckovisa träningspassen.

I kursen ingår 8 ledarledda träningstillfällen i vår studio- och akademimiljö med tillgång till [Foresight GC 2 HMT launch monitor, Swing Catalyst videoanalys], 6 månaders Kinexit-medlemskap för individuell screening och fysträning samt 1 utvecklande webinar kring Golf Fitness hosted by Kinexit.4, 6 månaders Kinexit-medlemskap för individuell screening och fysträning samt 1 utvecklande webinar kring Golf Fitness hosted by Kinexit.4 ingår i din gruppträningsavgift.

Om du vill träna enskilt så kan du naturligtvis komplettera med ett eget Kinexit medlemskap för ett lågt pris.

Med Kinexits snabba screening och individanpassade träningsprogram kan vi nu effektivt beröra områden som rörlighet, balans, rotation, stabilitet och kraft..

Vill du veta mer så kontaktar du vår PGA tränare Johan Holmgren  Liljeros så berättar han mer