PGA 2024

Toppform till midsommar - Lasse har nyckeln...

Hej alla medlemmar

Jag kommer att ha gruppträningar där vi under 7 veckor  tilsammans går igenom grunderna i uppställningen med järnklubbor, woods, pitch, chip och den ack så viktiga puttningen och bunkerslag under en timme i veckan under 7 veckor.

Grupperna blir max 6 personer i varje grupp och du anmäler dig i PRO planner här nedanför  I PRO planner kan du även boka enskilda lektioner.  Blir ni många som vill vara med så kommer vi att utöka antalet platser och tillfällen.

Tänk på följande citat:  Som golfspelaren Jack Nicklaus sagt: ”Det är lustigt. Ju mer jag tränar desto mer tur har jag.”

Nu det bästa ! Priset per person är endast 1295:- per deltagare.

Följande start datum: är aktuella just nu:

Onsdag 24/4 klockan 11:00

Onsdag 24/4 klockan 12:00

Onsdag 24/4 klockan 18:00

Onsdag 24/4 klockan 19:00

Torsdag 25/4 klockan 10:00

Privata lektioner

Vill du istället för en gruppträning träna själv så finns det mängder av möjligheter. Här nedanför httar du det lektionsutbud som vi erbjuder för tillfället.