Rapsodo

Portable Launch Monitor

Träningshjälpmedel

Rapsodo Portable Launch Monitor är det smidiga träningsredskapet för golfaren som vill få ut det mesta av sin träning. En liten och lätt Launch monitor som du enkelt tar med dig i din bag. Den ger all feedback direkt i din telefon när du tränar.

Artikelnummer: 23767

Rapsodo Portable Launch Monitor gör det enkelt för dig att analysera ditt golfspel. Med denna launch monitor håller du koll på dina slaglängder och tendenser i bollflykten. Du kan även med hjälp av deras app spela in din sving och få med en illustration av din bollflykt med hjälp av en shot tracer. Radarn bygger på dopplerradarteknik. Rapsodo visar svinghastighet, bollhastighet, längd, smash factor, spridningen på slagen och utgångsvinkel. Ett bra redskap för golfaren som vill få ut maximalt av sin träning. Rapsodo kräver en iPhone 8 eller senare modeller och ipads. Version för Android släpps inom kort. Se Rapsodos hemsida för senaste info.

INDOOR/OUTDOOR USE

iOS/Apple devices only
The Rapsodo Mobile Launch Monitor (MLM) is the 2020 Best Personal Launch Monitor for golf. It is the only launch monitor that uses the power of your iPhone or iPad to provide immediate feedback on launch data, instant video replay and active shot trace (outdoor mode only). Recognized by industry leaders for its pro-level accuracy for shot distance, ball speed, club speed, shot shape, smash factor, launch angle and launch direction, the MLM is trusted by top golf instructors including the PGA Teacher of he Year Mark Blackburn! The MLM provides a data-driven approach to get the most out of your practice sessions. Transform your practice with the affordable, portable and easy-to-use golf launch monitor.

• The official launch monitor of Golf Digest
  • Recognized by more than 40 industry publications as a leading launch monitor
  • 2020 Best Personal Launch Monitor (MyGolfSpy)
DISTANCE-BALL SPEED-CLUB HEAD SPEED-SMASH FACTOR-LAUNCH ANGLE-LAUNCH DIRECTION