Söker personal

Hagge Golfklubb söker personal till shop och reception

Tjänst: Receptionist och Shop (Säsong)

Arbetsplats: Hagge Golfklubb, Haggevägen 65, 771 90 Ludvika

Tillträde: Enligt ök. Sista ansökan: 15 april 2023 /Löpande intervjuer

Beskrivning av tjänsten:

Hagge GK söker personal till vår shop och reception Hagge GK ligger i Dalarna mellan Smedjebacken och Ludvika vid sjön Haggen.
Klubben utvecklas stadigt med cirka 1300 medlemmar och besöks av närmare 5000 golfande gäster årligen och vi behöver utöka vårt team under säsongen 2023. Som receptionist är du den person som de flesta golfare träffar först och du är därmed en viktig del i vårt team. Vi söker därför en medarbetare med hög servicekänsla och lägger stor vikt vid att få alla medlemmar och gäster att känna sig välkomna till vår golfklubb.
Då vi har en del gäster från andra länder så är det ett extra plus är om du talar fler språk. Vi söker dig som Är ordningsam och har god förmåga att skapa goda relationer och gillar att arbeta med människor. Har god datorvana då tjänsten innebär mycket arbete med datorer. Det är meriterande om du har vana av att arbeta i Golfens IT-system (GIT) och övriga system kopplade till golfens verksamhet. Du kommer vara en del av ett litet och sammansvetsat team vilket innebär att arbetsuppgifterna kan vara varierande. Därför värdesätter vi även kreativitet, lyhördhet och en god samarbetsförmåga.

I arbetsuppgifterna ingår bland annat: * Besvara frågor från medlemmar och gäster i receptionen samt via mejl och telefon * Sköta incheckning av golfspelare och boendegäster * Ta emot tid-, golfbils-, ställplats- och golfpaketsbokningar * Arbeta i kassa och GIT * Ta emot och informera tävlingsdeltagare samt tävlingsadministration * Kommunicera och samarbeta med klubbens krögare, banpersonal och tränare Tjänsten är säsongsanställning  från heltid till timme under april – september eller enligt överenskommelse med schemalagd arbetstid både vardagar och helger
Skicka ditt CV och ett personligt brev till klubbchef@haggegk.se så snart som möjligt dock senast 15 april 2023. Vi gör löpande intervjuer och platsen kan tillsättas tidigare.

För ytterligare information kontakta: Kerstin Wähl på telefon : 0706573510 eller på e-post: klubbchef@haggegk.se