Wilson SGI Helset

Wilson SGI Helset Herr Höger

Wilson Profile SGI Set är ett set som passar sig för nybörjare. Setet inkluderar driver, fairwaywood, hybrid, järn 7-9, pitchwedger, sandwedger och putter. Klubborna kommer i en lätt och tålig bärbag med automatiska stöd som vecklas ut.

Drivern är tillverkad av titanium komposit och har ett oversized klubbhuvud med ett stort sweetpot och Power Weighting Technology. Fairwaywood har även den ett stort sweetspot, starkt loft med låg vikt för att bli mer spelbar vid olika tillfällen. En Easy-To-Hit hybridklubba med high launch teknologi som slår längre och rakare. Järn 7,8 och 9 av kraftfullt stål med låg tyngdkraft och stort sweetspot för enklare slag. Sandwedgern hjälper att slå ut bollen från sandbunkrar och även en pitchwedger kommer med. Puttern är viktad från häl till tå med hög stabilitet och Alignment Technology. Utöver klubbor inkluderas klubbskydd och bärbag.

Nu 3995:- / Spara 1000:-

Begränsad tillgång!  Kontakta shopen för tillgång