Som vi tidigare informerat så valde Peter att säga upp sin anställning som klubbchef/VD den 29 februari och hans sista arbetsdag skulle varit den 31 mars.

Styrelsen och Peter har därefter haft samtal som klargjort mycket av hans framtida roll, vilket nu renderat i att Peter tagit tillbaka sin uppsägning och väljer att fortsätta som klubbchef/VD på Hagge Golfklubb.

Så här säger Peter ”Mycket nödvändigt och bra arbete är gjort de senaste 6 månaderna jag varit på klubben men det finns flera saker som är påbörjade och ogjorda. Jag har lyssnat både på styrelse, personal och medlemmar och insett att klubben behöver ett stabilt 2024 och det känns verkligen fel att lämna då”

Så här säger Styrelsen ”Vi är glada att Peter väljer att fortsätta hos oss och vi har sen han började sett mycket positiva saker som vi uppskattar. Vi i styrelsen ser framemot att fortsätta arbetet med Peter och tillsammans utveckla och forma Hagge golfklubb!