Efter Tommy Stafs bortgång har styrelsen arbetet med att hitta en lösning så att vår verksamhet fortsatt kan fungera. Det känns skönt att i dessa tider kunna tala om att vi nu har en interim Klubbchef för Hagge Golfklubb. Den person som kommer att ha rollen är Kerstin Wähl. Kerstin är en känd person för många och har varit medlem i Hagge sedan början av 70-talet.
Kerstin själv säger ”Det här ska bli jättekul, jag ser fram emot att få spendera stor del av våren med gänget ute på Hagge”.
Styrelsen ser fram emot att Kerstin ska börja sitt uppdrag och det gör hon redan från 21 mars. Vi önskar Kerstin lycka till och hoppas att ni som medlemmar ser detta som en bra lösning. Styrelsen har påbörjat arbetet med att rekrytera en ny klubbchef men idag vet vi inte hur lång tid detta kommer att ta.

Hälsningar
Tomas Yvell, ordförande Hagge GK